MySolution FlexTiming implementeert het komende half jaar Mysolution FLEX om daarmee het primaire proces van de dienstverlening naar haar uitzendkrachten en klanten verder te optimaliseren. De afgelopen drie jaar is het Mysolution platform volledig vernieuwd. Het basisplatform Microsoft Dynamics NAV is overgezet van traditionele windows naar een moderne en rolgebaseerde User Interface en optimale integratie met Office 365. De  app, portal en planningsapplicatie van Mysolution communiceren niet meer op basis van webservices en XML, maar op basis van moderne WebAPI’s. Hierdoor is ook de ontsluiting naar de andere applicaties in de uitzendbranche en de  website van Timing sterk vereenvoudigd en versneld. Mysolution heeft het afgelopen jaar een volledig nieuwe loonengine ontwikkeld voor uitzenders en detacheerders. Een onderdeel van Timing is sinds juli 2015 al volledig operationeel met Mysolution Flex. Vanaf januari 2016 zullen meer dan 400 gebruikers gebruik gaan maken van Mysolution FLEX.

Wij doen!
Timing weet zich te onderscheiden van andere uitzendbureaus door zich te specialiseren op uitvoerend, het zogenaamde doen-werk. De uitvoerende functie verdient volgens Timing meer erkenning dan dat deze nu krijgt. Het bedrijf richt zich op banen in de productie, schoonmaak, logistiek, zorg, callcenters en op kantoor. Belangrijk werk waar wij op onze eigen praktische manier een steentje aan willen bijdragen. Wij doen!  De pay-off onderstreept waar Timing voor staat. Nuchter zijn en hard werken. Timing is een bedrijf van praktische oplossingen. Wij doen. Dat is hoe Timing groot geworden is.

“Dat pragmatisme zien we ook terug bij de organisatie en het product Mysolution (FLEX)”,

aldus Margriet Spijker van Timing.

Bron: MySolution