Scope_CRMCustomer relationship management (crm) softwareleverancier SCOPE marketing technology heeft zijn mobiele crm-webapplicatie vernieuwd. Bij de ontwikkeling van de nieuwe versie SCOPE mobile CRM 2.0 is volgens de softwareleverancier de eindgebruiker centraal gezet. Waar de eerste mobiele versie zoveel mogelijk een kopie was van het SCOPE CRM-systeem, moet de nieuwe versie vereenvoudigd zijn tot de gebruiksmomenten van de eindgebruiker.

SCOPE marketing technology, leverancier van customer relationship management (crm) oplossingen, komt met nieuwe versie van zijn mobiele crm-webapplicatie. Waar de eerste mobiele versie zoveel mogelijk een kopie was van het SCOPE CRM-systeem, moet bij de nieuwe versie vooral gefocust zijn op de gebruiksmomenten van de eindgebruiker. Hierdoor wil de ontwikkelaar een compacte en overzichtelijke oplossing neer kunnen zetten, waarmee gebruikers snel en eenvoudig informatie uit de crm-database moeten kunnen raadplegen en invoeren.

De nieuwe versie van de mobiele crm-oplossing moet inspelen op drie gebruiksmomenten; voor, tijdens en na een bezoek aan de klant. Informatie moet direct kunnen worden opgevraagd via de applicatie, zodat gebruikers zich goed moeten kunnen voorbereiden op een afspraak met de klant. Ook moeten gebruikers notities kunnen maken en opvolgacties kunnen uitzetten tijdens en na het gesprek.

 

Bron: Customer Talk