Cashr helpt horecaondernemers door drukke zomerperiode heen

Cashr versie 1.5.0 nu beschikbaar voor Android en iOS

Cashr Horeca Kassa

bron: cashr.nl

Voor de horeca dient de drukke zomerperiode zich aan. Horecaondernemers zetten hun terras weer uit, wat vaak een verdubbeling van het aantal tafeltjes betekent. Het bedienen en afrekenen van zoveel tafeltjes kan een crime zijn. Cashr biedt nu uitkomst, met de introductie van een verbeterde versie van zijn online kassasysteem voor smartphones en tablets; Cashr 1.5.0. Hiermee is het opnemen van bestellingen, onder meer door het gebruik van een uitgebreide tafellijst, sneller en efficiënter.

In de zomermaanden  is het voor de horecaondernemer noodzakelijk om vanwege de drukte goed overzicht te houden en de bestelprocessen zo snel en efficiënt mogelijk te laten verlopen. Met de Cashr Backoffice kan de horecaondernemer de hele afhandeling, van het opnemen van bestellingen, het printen van kassabonnen tot online betalingen en het direct inzien van omzetresultaten, vanaf één centraal punt real-time regelen. Overzicht houden begint bij het nauwkeurig opnemen van de bestellingen van de verschillende tafels. Hiervoor heeft Cashr nu een uitgebreidere tool uitgebracht. De twee belangrijkste nieuwe features zijn de tafellijst en het vanuit één scherm toevoegen van meerdere extra producten.

Tafellijst met alle informatie per tafel
De tafelsectie van Cashr bestaat uit een lijst waarin zoveel mogelijk informatie over de tafeltjes beschikbaar is gemaakt. In de lijst staat per tafel de volgende informatie: status (groen = vrij rood = bezet), tafelnummer, openstaande rekening, tijd verstreken sinds de laatste bestelling en de medewerker die laatste bestelling heeft opgenomen. Daarnaast kunnen medewerkers in de zoekbalk door het intypen van het tafelnummer snel de juiste tafel selecteren. De tafelplattegronden zijn tevens inzichtelijk.

Vanuit één scherm meerdere extra’s aan producten toevoegen
Het toevoegen van meerdere extra’s, zoals brood, salades sausen, aan producten is eenvoudig. Alle toevoegingen die de horecamedewerker in de backoffice instelt, worden nu in één scherm getoond en de medewerker kan eenvoudig zoveel extra’s als nodig selecteren of juist deselecteren. Na het bewerken en opslaan van een bestaande order op een tafel of klant, verdwijnt de bon uit beeld. Dit zorgt ervoor dat medewerkers sneller kunnen werken.

Bron: Reeleezee