Paralax Planning Solutions, specialist op het gebied van innovatieve software-oplossingen en dienstverlening op het gebied van personeelsplanning, personeelsroosters en workforce management, heeft per 1 augustus Mariëlle van Hamburg officieel aangesteld als Marketing Director. In deze rol is zij binnen het management team van Paralax verantwoordelijk voor de marketingstrategie van Paralax Planning Solutions in Nederland.

Van Hamburg heeft ruim twaalf jaar ervaring in diverse (inter)nationale marketingcommunicatiefuncties binnen Atos. In haar laatste functie bij Atos was zij als Marketing Manager verantwoordelijk voor Atos Benelux.

“Ik kijk ernaar uit om de marktpositie die Paralax heeft opgebouwd verder te versterken. Paralax heeft als Nederlands softwarehuis een prominente en unieke positie opgebouwd, met standaard software voor personeelsplanning die op maat, en in lijn met de lokale wet- en regelgeving, wordt geïmplementeerd in onder andere Nederland, Frankrijk en België. Dit is een mooie uitdaging die ik met veel energie aanga”, zegt Mariëlle van Hamburg, Marketing Director bij Paralax.

“Klantgerichtheid is het grootste speerpunt van Paralax. Om deze voortdurend te blijven verbeteren, is het essentieel dat interne processen volledig op elkaar zijn afgestemd. Dat geldt ook voor onze marketingactiviteiten”, aldus Rob Buikema, algemeen directeur bij Paralax Planning Solutions. “Met Mariëlle in haar rol als Marketing Director, zijn we ervan overtuigd dat we nog beter in staat zijn onze klanten te voorzien van oplossingen die hun processen en doelstellingen optimaal ondersteunen.”

About the company
Paralax biedt een innovatieve software oplossing en dienstverlening op het gebied van personeelsplanning, personeelsroosters en workforce management. Paralax’ missie is het optimaliseren van de inzet en efficiency van personeel en bedrijfsmiddelen. Een optimale planning resulteert in tevreden en gemotiveerde medewerkers, tevreden en loyale opdrachtgevers en heeft een directe invloed op de bedrijfsresultaten.

Sinds 1981 ontwikkelt en implementeert Paralax haar flagship Rostar CAS software voor personeelsplanning, roosters en workforce management. Er zijn meer dan 600 klanten in 20 marktsegmenten, in zowel binnen- als buitenland,  variërend van Adecco, Manpower, Trigion, het Antonie van Leeuwenhoek ziekenhuis, GGZ Oost-Brabant, Pathe, SGS Life Sciences, tot Admiraal de Ruyter Ziekenhuis, de Koninklijke Marechaussee, Gemeente Spijkenisse, Koning Willem I College, Brandweer Leidschendam-Voorburg en Stadstoezicht Rotterdam.

 

Bron: Paralax