ORTEC lanceert nieuwe versie web cliënt en App voor personeelsplanning

ORTEC heeft haar webinterface voor ORTEC Harmony vernieuwd. Met de nieuwe web client wordt het online werken in ORTEC’s personeelsplanningsoplossing nog sneller en gebruiksvriendelijker. Met de introductie van de interface, lanceert ORTEC ook ORTEC Employee Self Service als opvolger van ORTEC Harmony WebAccess. Hiermee kunnen medewerkers vanuit thuis inloggen om zo hun rooster in te zien en (verlof)aanvragen in te dienen. Ook de module zelfroosteren is een integraal onderdeel van Employee Self Service.

Nieuw is ook de App die ORTEC ontwikkelt voor Android en iOS. De App zorgt ervoor dat medewerkers hun rooster overal kunnen inzien, kunnen ruilen met collega’s, overzicht hebben op verlofdagen en deze ook kunnen aanvragen.

ORTEC’s personeelsplanningoplossing wordt met name in de gezondheidszorg gebruikt. Meer dan de helft van de 100 grootste zorginstellingen in Nederland maakt gebruik van ORTEC’s oplossing om de efficiëntie én kwaliteit van hun personeelsinzet te verhogen. Daarnaast wordt de oplossing door zowel professionele als publieke service-organisaties gebruikt, zoals gemeente Leeuwarden en G4S.

Product Manger Wouter Luijten van ORTEC zegt over deze nieuwe ontwikkelingen: “We blijven aan de weg timmeren, zodat we onze klanten nog beter kunnen bedienen. Met de nieuwe web cliënt en app, maken we een grote sprong voorwaarts en spelen we in op zowel marktontwikkelingen, als de wensen van onze klanten.”

ORTEC op Zorg en ICT 2013
Voor mensen die meer willen weten over de oplossing, is de eerstvolgende mogelijkheid de Zorg & ICT 2013 die wordt gehouden van 13 – 15 maart 2013. Op haar stand (nummer 10A0228) zal ORTEC vooral aandacht besteden aan het oppeppen van planningsprocessen door middel van haar optimalisatieoplossingen. Het thema van ORTEC is “ORTEC Optimalisatie, Het beste medicijn voor uw personeelsplanning!” Op de Zorg en ICT kunnen bezoekers met klanten van ORTEC spreken over hun ervaringen rondom implementaties.

ORTEC in de gezondheidszorg
ORTEC is de grootste gespecialiseerde aanbieder van geavanceerde softwareoplossingen en consultancydiensten voor planning in de zorg. De ORTEC producten en adviezen geven zorginstellingen meer grip op hun planning en leiden tot een optimale afstemming van vraag en aanbod. Meer dan de helft van de 100 grootste zorginstellingen in Nederland maakt gebruik van de producten en diensten van ORTEC om de efficiëntie én kwaliteit van hun personeelsinzet en zorglogistiek te verhogen.

ORTEC biedt zowel stand-alone, als ook maatwerk en SAP®-gecertificeerde oplossingen, ondersteund door strategische partners (op gebied van HR, ERP, ZIS, ECD, EPD). De personeelsplanningoplossing ORTEC Harmony, belangrijk onderdeel van onze integrale planningsaanpak, wordt inmiddels gebruikt voor het opstellen van de dienstroosters van ruim 350.000 medewerkers bij meer dan 150 zorginstellingen. ORTEC heeft meer dan 1750 klanten wereldwijd, 700 werknemers en verschillende kantoren in Europa, Noord-Amerika en Zuid-Amerika. Meer informatie: www.ortec.nl en http://www.ortec.nl/industries/hc.aspx