Maandag, 14 januari 2013

CGIDe Canadese ICT-dienstverlener CGI Group, die afgelopen jaar Logica inlijfde, heeft een vernieuwde merkidentiteit aangenomen. Die markeert een voor CGI historische mijlpaal: verdubbeling van de omvang en de geografische reikwijdte en intrede op de Europese markt, waarbij Nederland één van de belangrijke focuspunten is, aldus CGI in een persbericht.
De CGI Group heeft nu 72.000 medewerkers in meer dan 40 landen en behaalt een jaarlijkse omzet van 10 miljard Canadese dollar.

De integratie van Logica is inmiddels goed op gang en het gecombineerde bedrijf zal vanaf vandaag dan ook verdergaan onder de naam CGI. Deze laatste ontwikkeling laat zien hoe effectief en consistent de strategie en het bedrijfsmodel van CGI zijn. Het omvat een nieuwe positionering en visuele identiteit ter illustratie van hun wereldwijde aanwezigheid, dienstenaanbod en expertise. Onder het CGI-logo blijft de slogan ‘Experience the commitment’ gehandhaafd om te laten zien dat het bedrijf ook in de toekomst een betrokken partner blijft voor klanten.