Nationale Success Award 2014

CRM software leverancier Efficy is door de vakjury van het TV-programma De Succesfactor verkozen tot winnaar van de nationale Succes Award 2014 van RTL in de categorie ‘software & consultancy’.

Efficy scoorde als organisatie het hoogst op het gebied van gebruiksvriendelijkheid. Dankzij deze prestigieuze prijs bevestigt Efficy haar stevige marktpositie in de software & consultancybranche. Hiermee heeft Efficy concurrenten Salesforce, PerfectView, Exact en AFAS verslagen!

Foto: Efficy CRM winnaar Succes Award ‘software & consultancy’

De Succes Award is een initiatief van RTL en een onderdeel van het TV-programma De Succesfactor. Als winnaar van de Succes Award binnen deze branche is Efficy ook automatisch genomineerd als landelijke winnaar van de succesfactor. Gedurende 2014 kan de kijker meestemmen op zijn of haar favoriete bedrijf, zo wordt uiteindelijk bepaald wie de tien finalisten zullen zijn.

Nominatie nationale Succes Awards
Tijdens de finale van de nationale Succes Awards begin 2015 zal bekend worden gemaakt wie de winnaars zijn voor de Succes Awards. Een externe vakjury gaat de 10 finalisten beoordelen op succescriteria. Hier wordt vooral gekeken naar de kwaliteiten en prestaties van het afgelopen jaar. Hieruit komt de uiteindelijke winnaar, die met 10.000 euro, een mediapakket en de Nationale TV Succes Award naar huis gaat. Tijdens de finale reikt de vakjury tevens de andere Awards uit: de Innovatie Award, de Werkgevers Award en de Groeibriljant Award. Ook hier worden de kwaliteiten en prestaties van het bedrijf op dit gebied meegewogen.

Over Efficy
Efficy levert webbased CRM software die de primaire processen van een bedrijf ondersteunt. Efficy is volledig aanpasbaar en groeit eenvoudig mee met een veranderende organisatie, op een kosteneffectieve manier via een bekroonde en uiterst gebruiksvriendelijke userinterface. Efficy is actief in tien landen, waaronder Nederland, België, Duitsland en Frankrijk. Het klantenbestand bestaat uit 40.000 gebruikers, bij meer dan 1.600 klanten.

Bron: Efficy Nederland