DESKDesk content marketing, het eerste Nederlandse software bedrijf dat een content marketing platform heeft ontwikkeld, kondigt aan dat Nijha, een van de grotere Nederlandse organisaties op het gebied van Sport en Bewegen, succesvol DESK heeft geïmplementeerd.

Alle (product) informatie en alle media bestanden worden in DESK beheerd. Vanuit DESK wordt gepubliceerd naar de website (www.nijha.nl) en zullen ook de brochures en andere print producten geheel in eigen huis geproduceerd gaan worden. Daarnaast worden de uitgebreide offertes vanuit DESK als persoonlijke documenten samengesteld.

De IT afdeling van Nijha heeft DESK zelf op haar ERP systeem Vantage aangesloten. De websites is gebouwd en aangesloten op DESK door het bedrijf JDI.

Nijha heeft voor het DESK platform gekozen vanwege:

  • het hoge gebruikersgemak;
  • de krachtige Product Informatie Management (PIM) mogelijkheden;
  • de goede en geïntegreerde Digital Asset Management (DAM) module;
  • de vergaande automatiseringsmogelijkheden van print producten;
  • dat integratie mogelijkheden uit te voeren zijn door de eigen IT afdeling;
  • de nieuwe mogelijkheden rondom persoonlijke communicatie.

Nijha gaat met DESK ook doelgroep gericht communicatie realiseren.

Peter Hommel, Marketing Manager Nijha

“Met het DESK platform hebben wij duidelijk een hele stap voorwaarts gezet. Het proces om te komen tot communicatie middelen verloopt uiterst soepel. Daarmee is de basis gelegd voor het verder optimaliseren van de communicatie met onze klant. Waarmee wij duidelijk een voordeel zullen behalen”

, aldus Peter Hommel, marketing manager Nijha.

Wim van der Linden, Directeur Desk content marketing
De organisatie die klanten aan zich weet te binden, wint. Klanten binden doe je door relevante content te bieden. Content die de klant echt helpt. In het juiste formaat, via het juiste kanaal, op het juiste moment. Content die zorgt voor communicatie. Tussen klanten en tussen klant en organisatie. Dat is content marketing (bron Joery Bruijntjes)

“Nijha heeft met de implementatie van DESK de basis gelegd voor content marketing en dus het optimaliseren en uitbouwen van de communicatie met haar klanten in alle beschikbare kanalen. Met de mogelijkheden van DESK kan Nijha haar Customer Service en Experience sterk verhogen, en zo de klantenbinding. Dit wordt o.a. bereikt door de mogelijkheden van Desk, het flexibele data model, de koppelingsmogelijkheden van verschillende bronnen, de publicatie mogelijkheden en de workflow die het proces ondersteunt.”

aldus Wim van der Linden directeur van Desk content marketing.