OUDA, 9 april 2013 – Na een succesvol Proof of Concept traject heeft het Centraal Fonds Volkshuisvesting (CFV) gekozen voor de implementatie van het eConnect DMS & RMA systeem van ETTU, specialist in productiviteitsverhogende Microsoft SharePoint oplossingen en diensten voor overheid en bedrijfsleven.

Het Centraal Fonds Volkshuisvesting is de financieel toezichthouder van woningcorporaties. Om goed toezicht te kunnen houden, moet alle financiële informatie inzake de woningcorporaties snel beschikbaar zijn. Op dit moment vindt data opslag plaats in verschillende systemen, waardoor het terugvinden van informatie veel tijd vraagt.

Het CFV werkte al met SharePoint en was op zoek naar een integrale oplossing voor data management. Na het succesvolle test traject, wordt nu gewerkt aan een plan van aanpak en start het CFV met de inrichting van het portaal. Het projectmanagement ligt bij Eric Burger Document Management. In juni moet een eerste primair proces in eConnect werken. Doelstelling is om in totaal zeven processen voor het eind van dit jaar in het DMS en RMA onder te brengen.”

Piet Vink, eigenaar ETTU en verantwoordelijk voor marketing & sales: “Wij zien een toenemende vraag naar onze eConnect producten. Hiermee kunnen klanten hun groeiende stroom informatie managen, terwijl alle veiligheidsaspecten afdekt zijn. We hebben met het CFV een mooi gezamenlijk team en ik verwacht dat de organisatie snel rendement zal zien van de samenwerking.”

Sacha Heijkoop, hoofd informatie en automatisering bij het CFV: “De functionaliteit die wij nodig hebben, wordt helemaal afgedekt door het eConnect DMS & RMA Portaal, dat NEN 2082 gecertificeerd is. En ETTU heeft al zich als business partner al bewezen; zij zijn pragmatisch en resultaatgericht.”

Over ETTU
ETTU levert Microsoft SharePoint oplossingen en diensten om de samenwerking binnen overheid en bedrijfsleven te verbeteren en zo de productiviteit te verhogen. Via gebruiksvriendelijke SharePoint portalen stelt ETTU organisaties in staat om informatie en documenten centraal te delen en te beheren. Hierdoor kunnen zij efficiënter werken en betere beslissingen nemen. Klanten van ETTU zijn onder meer Arcadis, ABN AMRO, Delta, Heineken, Inspectie Jeugdzorg, Rijkswaterstaat, TU Delft en Zilveren Kruis. ETTU is opgericht in 2006 en telt ruim 75 medewerkers. Het hoofdkantoor is gevestigd in Gouda. Zie ook: www.ETTU.nl