Toonaangevende internationale bedrijven als Bank of America, BlackBerry Ltd en Four Seasons kiezen voor Workday om hun werving en selectie te stroomlijnen
workday
Workday, Inc. (NYSE: WDAY), een vooraanstaand leverancier van cloudapplicaties voor financiën en human resources, maakt bekend dat meer dan 300 organisaties inmiddels hebben gekozen voor Workday Recruiting en dat meer dan 95 klanten daarmee inmiddels live zijn. De klanten van Workday Recruiting variëren van middelgrote organisaties tot de topmerken uit de Fortune 500 uit allerlei branches, zoals American Express Global Business Travel, Bank of America, Big Heart Pet Brands, BlackBerry Limited, Cornell University, CSG Systems International Inc., Four Seasons, McKee Foods en Noble Corporation.

Leighanne Levensaler, senior vice president products, Workday:

“Workday Recruiting slaat duidelijk aan bij mondiale organisaties die hun bestaande verouderde Applicant Tracking Systems (ATS – kandidaatvolgsystemen) graag willen vervangen door een geïntegreerde oplossing. Dit sluit veel beter aan bij de dynamische werving en selectie in de harde strijd om talenten vandaag de dag. We zijn heel blij dat Workday Recruiting zo snel wordt omarmd. Intussen gaan we door met de verdere ontwikkeling om ervoor te zorgen dat onze groeiende groep gebruikers steeds in staat is hun werving en selectie te laten aansluiten bij toekomstige marktontwikkelingen en nieuwe ambities.”

Workday Recruiting is volledig vanaf scratch ontwikkeld en integreert naadloos met Workday Human Capital Management (HCM). Klanten hebben met deze end-to-end toepassing in één systeem een volledig overzicht en inzicht in de ontwikkeling van hun talent – van werving tot en met successieplanning.

De voordelen van Workday Recruiting voor klanten zijn onder meer:

  • Inzicht in het complete aanbod van talent – Workday Recruiting helpt klanten toptalenten te herkennen en met hen in contact te komen; of ze nu in dienst zijn, als freelancer actief zijn, elders werken of kandidaat zijn voor een nieuwe job.
  • Geïntegreerd wervingsproces – Workday Recruiting ondersteunt de samenwerking van het hele wervingsteam en maakt een einde aan de inefficiënties en ‘eilandjes’ in het proces die het recruitingproces kunnen vertragen. Managers en recruiters kunnen hun feedback makkelijk delen en met hun smartphone in een handomdraai kandidaten naar de volgende ronde sturen.
  • Analytics voor onderbouwde beslissingen – Workday Recruiting is geïntegreerd met Workday HCM en dat betekent dat klanten het inzicht en overzicht hebben om continu hun arbeidsmarktacties af te stemmen op hun aanwezige talent en toekomstige behoeften.
  • Gebruiksgemak voor kandidaten – Kandidaten kunnen heel snel vanaf elk apparaat zoeken naar geschikte vacatures en daarop solliciteren. Ze kunnen relevante informatie direct importeren vanuit sociale profielen en dat maakt het solliciteren extra efficiënt.

Bron: Workday